dinsdag 6 juli 2010

Nederland'O'Nederland: fashionable orange in mijn vintage adidasjes

6 Juli 2010: Vandaag is nu al legendarisch: "WIJ" staan in de Halve Finale van het voetbal WK en dat is al heeeeeeeel lang niet meer voorgekomen. Ik weet nog goed hoe ik samen met mijn tweelingbroer in 1988 in kleermaker-zit voor de buis zat en hij telkens bij een doelpunt op zijn trompet in de tuin 'retteketetteteeeettttt-AANVALLEN' toeterde. Toen hadden we dus gewonnen, 1988. Ik was 7 jaar.
Anno 2010:
Ook al houd ik niet van brallende gasten die hun ongezouten grove voetbalkennis ongevraagd door de kroegen van Amsterdam scanderen en ik daar tussen sta met mijn 1 meter 65...en ik bij de overwinning op Braziliƫ een paraplu had mee moeten nemen om de BIER-HOOS-BUIEN het hoofd te kunnen bieden... ga ik toch vanavond op pad om "ONZE" jongens de finales te zien bereiken en Uruguay onder de voet te lopen met het Oranje Gevoel.

Ik heb mijn schoentjes al aan om het goede voorbeeld te geven,.net als die leeuw op voetbalschoenen, kan ik de hele wereld aan. Hup Hup Hup! wwwraaaarrrr

Geen opmerkingen: